Amigurumi Kırmızılı Candy Doll ve Amigurumi İçin Kullanılan İplikler Hakkında

by - Ağustos 14, 2017

   

Merhabalar,
    Candy Doll bebeğime bir arkadaş ördüm. Bu kez farklı bir iplik kullandım uzun boylu bir bebek oldu. Piyasada çokça kullanılan bir marka bu iplik. Çoğunuz marka belirtmediğim için serzenişte bulunuyorsunuz ama ben buradan da tekrar belirtmek istiyorum marka belirtmeyi sevmiyorum. Eliniz hangi ipe yatkınsa hangi iplik varsa kullanabileceğiniz onunla örün oyuncaklarınızı, çok çok farklı iplik arayışlarına girmeyin bence.
    Herkesin beğendiği iplik farklı oluyor. Başkasında görüp beğendiğiniz bir marka ile siz öremeyebilirsiniz.
    Oyuncak örerken kriterimiz ipliğin katlarına ayrılmaması ve pamuk içerikli olması olmalı. Bunun dışında her marka yıkandıkça bir parça yıpranır.
    Renk kartelası geniş markalar tercih etmenizi tavsiye ediyorum. Bunca zamandır örüyorum ama şu marka iplik dışında iplik kullanmayın diyecek bir iplik bulamadım ben hala.. Kimi çok ince, kimi çok kalın, kimi fazla esnek, kimi fazla sert.. Mükemmeli bulmak zor maalesef. Ama herkesin kendine göre bir iyisi kötüsü vardır. Çok beğendiğim bir ipliği arkadaşıma önerdiğimde 'Ben bununla öremedim' dediği de oldu, 'Aaa çok güzelmiş ben de bununla öreceğim' dediği de..


    Kırmızı elbiseli Candy Doll bebeğimi örerken herkesin çok kullandığı bir ipliği kullandım. Birçok kullanıcısı çok memnun ama ben pek beğenmedim.. Oyuncak bebek yapımı için uygun gelmedi, ama oyuncak hayvanlar için güzel bir seçim olabilir. Bebekleri daha narin, kibar ipliklerle örmek gerekiyor yüzündeki ifadeyi ortaya çıkarabilmek için.. Sıkiğnelerinizin fazla belli olmaması gerekiyor. Tabi bunlar benim fikirlerim.. Yani demem o ki, iplik kullanırken 'oyuncak için' genellemek yerine 'oyuncak bebek' veya 'oyuncak hayvan' için de ayrım yapabilirsiniz.
    Evet benim iplikler hakkında fikirlerim böyle.. Şimdi elimdeki ipliklerle birşeyler yapmaya devam.
Yazın sıcağına rağmen...

    Mutlu günler diliyorum hepinize..


Benzer Yayınlar

0 yorum